Müslüman Sitesi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Günün Hadisi

Arama

Sonuç :

Rechercher çıkıntı araştırma

En son konular
» sorunlarınız
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyÇarş. 5 Mayıs - 19:21 tarafından feryad

» Ergenekon pkk iliskisi
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyÇarş. 5 Mayıs - 19:06 tarafından feryad

» Metin2DostSiteler
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyC.tesi 1 Ağus. - 15:02 tarafından Mustafa_08

» MSN Virüs & Spy Temizleme Programı
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyPtsi 13 Tem. - 8:47 tarafından Mustafa_08

» E-Kitap: Yahudilik ve Masonluk
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyCuma 10 Tem. - 13:20 tarafından oztahmet

» E-Kitap: Osmanlı Engizisyonu-Zulmün Tarihi
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyCuma 10 Tem. - 13:19 tarafından oztahmet

» E-Kitap: Milli Mücadele Karikatürleri
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyCuma 10 Tem. - 13:17 tarafından oztahmet

» E-Kitap: Yaratılış Atlası (Cilt I-II-III)
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyCuma 10 Tem. - 13:15 tarafından oztahmet

» E-Kitap: Selam Dünyalı Ben Türk'üm (V.Ö.)
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyCuma 10 Tem. - 13:14 tarafından oztahmet

» E-Kitap: Fırat Kitabı (Uğur Gürsoy)
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyCuma 10 Tem. - 13:13 tarafından oztahmet

» E-Kitap: Kotu Kedi Serafettin 3 | E-kitap | pdf|
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyCuma 10 Tem. - 13:12 tarafından oztahmet

» E-Kitap: Çizgi Roman Ansiklopedisi -Alfa Yayınları-
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyCuma 10 Tem. - 13:11 tarafından oztahmet

» E-Kitap: James Bond - Ay Harekatı Türkçe
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyCuma 10 Tem. - 13:11 tarafından oztahmet

» E-Kitap: Kleopatra-Karen Essex
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyCuma 10 Tem. - 13:09 tarafından oztahmet

» E-Kitap: Vatikan ve Tapınak Şövalyeleri
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyCuma 10 Tem. - 13:08 tarafından oztahmet

» E-Kitap: Microsoft Access+Excel+Outlook 2007+Uygulama dosyaları Adım Adım Önceki başlık
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyCuma 10 Tem. - 13:07 tarafından oztahmet

» E-Kitap: Seçme Hikâyeler (Ömer Seyfettin)
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyCuma 10 Tem. - 12:53 tarafından oztahmet

» E-Kitap: Stephen King | E-Book | 30 Tane | Türkçe
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyCuma 10 Tem. - 12:53 tarafından oztahmet

» E-Dergi: Bilim ve Teknik (Temmuz 2009)
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyCuma 10 Tem. - 12:52 tarafından oztahmet

» Temel'den Komik Fıkralar
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyCuma 10 Tem. - 12:50 tarafından oztahmet

» Nasreddin Hoca Fıkraları (Yeni)
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyCuma 10 Tem. - 12:48 tarafından oztahmet

» Temel Hakkındaki Derin Sorular (Çok Komik!)
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyCuma 10 Tem. - 12:48 tarafından oztahmet

» Asker Fıkraları
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyCuma 10 Tem. - 12:47 tarafından oztahmet

» Deli Fıkraları
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyCuma 10 Tem. - 12:47 tarafından oztahmet

» Flash Tasarımlarım
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyPerş. 9 Tem. - 20:16 tarafından Mustafa_08

» Flash NartoN
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyPerş. 9 Tem. - 18:21 tarafından Mustafa_08

» görüntülü konuşma
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyPerş. 9 Tem. - 16:52 tarafından Mustafa_08

» Naruto Sevenler Forumu(Dost Siteler)
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyPerş. 9 Tem. - 16:04 tarafından Mustafa_08

» oztahmet dost siteler
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyÇarş. 8 Tem. - 13:22 tarafından Mustafa_08

» Siteni Eklemek İstiyorsan Gir
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyÇarş. 8 Tem. - 12:49 tarafından Mustafa_08

» Forum İçine Forum Açmak
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyÇarş. 8 Tem. - 12:47 tarafından Mustafa_08

» ssssssssssssssssssssssssss
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 16:55 tarafından Mustafa_08

» Temuzuncu Ayın Üyesi
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 16:22 tarafından creazarock

» Mükemmel Dev Türkçe Anime/Cartoon Arşivi
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 15:56 tarafından Mustafa_08

» Hac kimlere ve ne zaman farzdir?..
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 13:10 tarafından Mustafa_08

» Sitemizin Adresini Beyendinizmi
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 13:03 tarafından Mustafa_08

» Squash Mod. Başvuru
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 12:48 tarafından Mustafa_08

» Smililer Begendinizmi
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 12:23 tarafından Squash

» Sitemizi Nasıl Buldunuz
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 12:22 tarafından Squash

» The Ting Tings - Keep Your Head ( konser videosu )
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 12:18 tarafından ToMzge

» The Ting Tings - Be The One
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 12:17 tarafından ToMzge

» The Ting Tings - That's Not My Name
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 12:16 tarafından ToMzge

» The Ting Tings - We Walk
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 12:14 tarafından ToMzge

» The Ting Tings - Shut Up And Let Me Go
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 12:13 tarafından ToMzge

» paramore---decode
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 12:11 tarafından ToMzge

» HaykoCepkin ~ Ölüyorum
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 12:10 tarafından ToMzge

» PCD ~ Whén I Grow Up
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 12:09 tarafından ToMzge

» David Guetta - Love Is Gone
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 12:08 tarafından ToMzge

» David Guetta ft. Kelly Rowland - When Love Takes Over
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 12:07 tarafından ToMzge

» MichaeL Jackson - Earth Song
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 12:05 tarafından ToMzge

» FLo Rida ft. Winter - Sugar
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 12:03 tarafından ToMzge

» Breakdance (Sagopa Kajmer)
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 12:01 tarafından ToMzge

» The Veronicas-Untouched
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 12:00 tarafından ToMzge

» Katy Perry-Waking Up Vegas
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 11:59 tarafından ToMzge

» Teoman ~ Çoban yıLdızı
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 11:58 tarafından ToMzge

» Alexander Rybak-Fairytale
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 11:57 tarafından ToMzge

» Lady Gaga ~ Poker Face
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 11:56 tarafından ToMzge

» Pinhani-istanbulda
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 11:54 tarafından ToMzge

» Grup seksendört - Kara Gözlüm
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 11:53 tarafından ToMzge

» Bakmadan Gçemeyin
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 11:52 tarafından Mustafa_08

» Seksendört - Miyim
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 11:51 tarafından ToMzge

» Grup 84 (Seksendört) - Azap
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 11:50 tarafından ToMzge

» Kaçak & Esin Iris - Slogan Yok
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 11:48 tarafından ToMzge

» DÜnya Dvd Ansİklopedİ Full
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 6:25 tarafından Mustafa_08

» Derin Darbe (28 Şubat) - Flv Formatında
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 6:24 tarafından Mustafa_08

» National Geographic - Aşkın Bilimi 3 VCD
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 6:23 tarafından Mustafa_08

» Yuva & Home (2009)dvdRip 3alternatif +bol caps
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 6:23 tarafından Mustafa_08

» İstanbul'un Fethi Animasyon Belgeseli
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptySalı 7 Tem. - 6:21 tarafından Mustafa_08

» Linkin Park Qwerty
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyPtsi 6 Tem. - 17:49 tarafından ToMzge

» Reading My Eyes
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyPtsi 6 Tem. - 17:47 tarafından ToMzge

» Linkin Park Runaway
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyPtsi 6 Tem. - 17:46 tarafından ToMzge

» She Shines
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyPtsi 6 Tem. - 17:42 tarafından ToMzge

» The Down Syndrome
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyPtsi 6 Tem. - 17:41 tarafından ToMzge

» The Little Things Give You Away
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyPtsi 6 Tem. - 17:39 tarafından ToMzge

» Valentine's Day
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyPtsi 6 Tem. - 17:37 tarafından ToMzge

» Linkin Park - With You
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyPtsi 6 Tem. - 17:26 tarafından ToMzge

» What I've Done
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyPtsi 6 Tem. - 16:47 tarafından ToMzge

» Somewhere I Belong
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyPtsi 6 Tem. - 16:44 tarafından ToMzge

» Linkin park - Bleed It Out
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyPtsi 6 Tem. - 16:43 tarafından ToMzge

» Bakmadan Gçemeyin
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyPtsi 6 Tem. - 12:31 tarafından Mustafa_08

» FLSH TASARIMLARIM
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyPaz 5 Tem. - 22:07 tarafından Mustafa_08

» Bilgi Yarışması
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyPaz 5 Tem. - 19:54 tarafından Mustafa_08

» Sitemiz Yenileniyo
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyC.tesi 4 Tem. - 21:21 tarafından Mustafa_08

» Instant Karma..
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyC.tesi 4 Tem. - 18:43 tarafından ToMzge

» Thema-Türkçe & Almanca
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyC.tesi 4 Tem. - 18:41 tarafından ToMzge

» In Die Nacht
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyC.tesi 4 Tem. - 18:40 tarafından ToMzge

» 1000 Meere [Almanca-İngilizce-Türkçe]
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyC.tesi 4 Tem. - 18:39 tarafından ToMzge

» By Your Side
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyC.tesi 4 Tem. - 18:37 tarafından ToMzge

» tokio hotel - Gegen meinen willen
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyC.tesi 4 Tem. - 18:36 tarafından ToMzge

» Yeni Single 13 Temmuz'da
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyC.tesi 4 Tem. - 18:29 tarafından ToMzge

» Harry Potter Dünyası’ndaki Büyücü Eşleşmenizi Biliyor Musunuz?
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyC.tesi 4 Tem. - 18:28 tarafından ToMzge

» Rihanna'nın Başı Dertte
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyC.tesi 4 Tem. - 18:26 tarafından ToMzge

» New York moda haftasında TTT nin parçası
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyC.tesi 4 Tem. - 18:24 tarafından ToMzge

» TTT'nin kazandığı ödüller
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyC.tesi 4 Tem. - 18:23 tarafından ToMzge

» The Ting Tings’in ik albümü Türkiye’de
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyC.tesi 4 Tem. - 18:22 tarafından ToMzge

» gnçtrkcll de The Tıng Tıngs Haberi
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyC.tesi 4 Tem. - 18:21 tarafından ToMzge

» The ting-tings greenfieldfestival de ....
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyC.tesi 4 Tem. - 18:19 tarafından ToMzge

» Ting Tings BBK LİVE 2009 Festivalinde :)
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyC.tesi 4 Tem. - 18:18 tarafından ToMzge

» The Ting Tings'in Paris ve Berlin Aşkı
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes EmptyC.tesi 4 Tem. - 18:17 tarafından ToMzge

Tarıyıcı
 Kapı
 Indeks
 Üye Listesi
 SSS
 Arama
Mayıs 2024
PtsiSalıÇarş.Perş.CumaC.tesiPaz

Takvim Takvim

Dil Seç

RSS akısı

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes

Aşağa gitmek

Çözüldü Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes

Mesaj tarafından ToMzge Ptsi 29 Haz. - 17:40

Ohhhh ohh yeah
Ohhh ohh yeah
If your heart is always searching
Eğer kalbin hep arayış içinde olursa
Can you ever find a home?
Hep içinde kalabilecein bir kalp bulablirmisin?
I've been looking for that someone
Birini arıyorum
I never make it on my own
Bunu asla kendi başıma yapamam

Dreams can't take the place of loving you
Rüyalar seni sevmenin yerini tutamaz..

When you look me in the eyes
Gözlerime baktığında..
Everything's all right
Herşey yolunda oluyor
When you're right here by my side
sen burada benimleyken
gözlerime baktığında
I catch a glimpse of heaven
Bir an için cennetteyim sanıyorum
I find
My paradise
Gözlerime baktığında kendi cennetimi keşfediyorum

How long will I be waiting?
Daha ne kadar beklemem lazım?
To become a better man
Gonna tell you that I love you
Sana seni sevdiğini söyleyecek daha iyi biri olmak için
In the best way that I can
Yapabildiğimin en iyisiyle

I can't take a day without you here
Senin burda olmadığın tek bir güne bile katlanamıyorum
You're the light that makes my darkness disappear
Karanlığımı aydınlatan ışıksın sen

Everyday, I search and realize
Soruşturduğum ve farkına vardığım her gün
I can reach my tomorrow
Yarınıma ulaşmaya çalışıyorum
I can hold my head up high
Başımı havaya kaldırabiliyorum
And it's all because you're by my side
Ve bunların hepsi yanımda olman sayesinde
Gözlerime baktığında
And tell me that you love me
Ve beni sevdiğini söylediğinde
Everything's all right
Herşey yoluna giriyor
When you're right here by my side
Sen burada benimleyken
Gözlerime baktığında
I catch a glimpse of heaven
Bir an için cennetteyim sanıyorum
I find
My paradise
Gözlerime baktığında kendi cennetimi keşfediyorum
ToMzge
ToMzge
Prenses
Prenses

Aktiflik :
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes Left_bar_bleue10 / 99910 / 999Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes Right_bar_bleue

Kadın Mesaj Sayısı : 101
Yaş : 28
Nerden : kayıp
Uyarıları : 1 Site Adresi Vermek
2 Özelden Site Adresi Vermek
3 Msene Vermek
4 Özelden Msene Vermek
5 Küfür Yasak
6 Üye Tehtiti Yasak
Teşekür Puanı : 300
Kayıt tarihi : 26/06/09

Cüzdan
Başaru puanı Başaru puanı:
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes Left_bar_bleue0/0Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes Empty_bar_bleue  (0/0)
Seviye Seviye:
Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes Left_bar_bleue0/0Jonas Brothers - When You Look Me In The Eyes Empty_bar_bleue  (0/0)
Güçlük:

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön